Dit weekend was het de bedoeling dat ik bij Knite Force aan de Civic zou gaan sleutelen. Ik heb dus haast gemaakt met mijn eigen werkzaamheden:
vrijdag ben ik opnieuw op pad gegaan om pakkingen te kopen. Wederom nauwelijks gelukt. Ik kwam er achter dat TODA in principe dezelfde pakkingen gebruikt als Honda zelf, dus binnenkort nog maar eens bij de dealer op bezoek.
Tot nu toe echter gelukt: katvervanger en uitlaat. Header-back zeg maar. Jezus wat een herrie binnen. Je moet er van houden zeg maar

Ik kreeg na enkele kilometers een CEL die bekend is bij katvervangers. Ik heb dus vandaag een reset gedaan van de ECU en hopelijk blijft het nu goed. Zo niet, dan zal ik een offset moeten maken voor de 2e O2 sensor.
Omdat ik gisteren weer eens een migraine aanval kreeg, het hobbyen aan die civic maar afgebeld. Vandaag op mijn gemak dus ook eindelijk de Alpine 114BTi geinstalleerd. De iPhone wordt opgeladen, het carkit gedeelte werkt, zo dadelijk nog even muziek erop knallen en later wel eens alles afstellen.
productief weekend, ook al had ik heel andere dingen gepland.